tråkig Tisdag...


 Sitter och lyssnar på FootLoose soundtrack , så bra =)
Snart blir det att åka till svärmor och hälsa på.

Idag har det gått segt , kan man ju säga .   spelade lite WoW  för att ha lite roligt att göra.
Men är så tråkigt att inte ha något att göra  *suck*   kanske blir bättre imorn? eller inte...

Imorgon ska jag iaf ha morgonfodringen i stallet , så upp i tid kommer jag iaf =)
Hovslagarn kommer på eftermiddagen  oxå för att titta på Helga.
Hon har småhaltat lite på höger fram.   hoppas det inte är en till hovböld eller fång på G :-(

Vill att hon ska vara frisk & kry och Busig & Pigg ...!



Sötnosen min ♥


Kommentarer
Postat av: Sara

Sv. Haha tänk om man kunde göra det =D De är ju som sagt tur att dom är så små hehe.

Satt och funderade och en resa ut till Hisingen tar nästan 1½ timme fram och tillbaka =P om inte mer. Får helt enkelt säga att jag har hund och det är ju nya regler nu, de får ju inte vara ensamma hur länge som helst.



Men är det en nordsvensk jag ser, guud vad fin. Åhh vill också ha häst hehe.

2008-10-15 @ 10:02:38
URL: http://candis.blogg.se/
Postat av: Sara

Har du någon bild på din leon?? =))

2008-10-15 @ 10:03:14
URL: http://candis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0