sista dagen ;-(



jäklar vad den här dagen har gått , helt otroligt !
Började med att gå upp vid 10.00 , man känner ju direkt inte för att gå upp :-(
Åkte sen och åt lunch med älsklingen & svärfar på kinaresturang.  *gott :-) *
Åkte sen till Helga , och gick en promenad me Helga & Ella.
Helga var jättestel och hade svårt att gå ;-(  
Men det gick bättre efter ett tag , men man såg på henne att hon hade ont i hovarna.
Borstade henne ordentligt och gav henne lite morötter.
Mitt i alltihop ringer ju pappa och frågade om jag ville låna en bil med dragkrok inför imorn ,
och det ville jag ju eftersom min Bmw e ju trasig och annars skulle vi ta
älsklingens "skrothög"  till bil ;-)  men den är så konstig.
så nu har jag lånat en blå audi och släp har jag lånat.
åkte sen iväg och hämtade släpet och ställde det vid stallet eftersom vi har tid kl. 07.00 i Örebro imorn :-(
och fixade iordning till kvällen åt henne och pussade på henne.
Min skatt <3



Kommer sakna henne så mycket , min fina Nordsvensk ♥
Hon kommer alltid ha en plats i mitt hjärta ♥


Men ska nog gå och sova snart , om jag nu kan sova .. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0