var är snön ?


Vilket dåligt väder det har varit idag då , snöblandat regn :-(  Vill ha snö!  *hihi*
Tycker det är så mysigt med en massa snö , kanske borde flytta till Norrland eller nåt. 

Har iaf försökt och städat lite idag , fick stänga in vovvarna i sovrummet  ,
Twister har fått för sig att han ska följa efter mig hela tiden! 
spelar ingen roll om jag ber honom ligga i sin korg ,
då kommer han upp igen efter typ  30 sekunder.
  Och om man är på toa:n sitter han utanför och gnäller .
*suck!*  så då höll han sig lugn iaf =)

Var oxå på Willys & Big Inn i köping i sista minuten , nu på kvällen  och handlade lite mat.
Såg att dom hade skaffat ett ben & Jerry kylskåp !!!   *Lycka!*
Förut var man tvungen att åka antingen till eskilstuna eller västerås för att få
tag på en sån glass .

Så jag köpte Half Baked , som jag har varit sugen på ett tag :-P


Men snart är det Sharks på Tv:n  & sen e det sovdax ...

Good Night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0