Äntligen Fredag!


Äntligen Fredag! =)

Känns skönt att få några dagars ledighet , har ont i rygg & ben just nu ..  *Ler*
Men det går säkert över , det gör det ju alltid :P

Började på en Trädgårds Odling utanför Köping i måndags.  en så kallad
" Prova på "  i 4 veckor ska jag göra .  för jag vill eventuellt gå en trädgårdsutbildning.
Verkar ju jättekul att hålla på med blommor och det här är perfekt att jag får prova på det oxå :D

Det värsta är väl att gå upp så himla tidigt..! , morgontrött som jag är *hehe*
06.45 - 16.00  är tiderna så jag måste gå upp iaf 05.15 .

inte lätt att vara helt ledig tills att gå upp kl 05 på morgonen.
så första dagarna slocknade jag vid 21.00  *Ler* 

Men skoj är det !

nu så håller jag på och städar lite och
väntar på att karln ska komma hem... =)

i Helgen ska jag nog bara ta det lugnt och
gå några riktigt långa promenader & Busa med Ellis ,
känner att hon måste få mycket uppmärksamhet av mig just nu  eftersom
hon är så duktig när hon har varit hemma själv om dagarna.


♥ Ellis ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0