snart kryssningsdax :-P


Nu börjar det bli dax för sängen ..  Upp med tuppen klockan 05 imorn =)

Nu på kvällen har jag mest tittat på film & spelat The Sims 2 - Livet i lägenhet , så skoj !  *hihi* 
Fick även reda på att det ska komma ett prylpaket  Herrgård & Trädgård ..  * Längtar! * 
Eftersom jag är så inne med trädgård & Blommor just nu :P

Idag så var jag & Helga ut i det fina vädret och tog oss en tur
i skogen , Hon var super duktig ! :D 
" Min ögonsten*

Snart börjar det oxå bli Kryssnings dax !  =) 

23/9 -24/9  ska jag åka iväg med Cicci på Birka Paradise =)
6/11-7/11 Ska jag iväg med " Tjejgänget "  på Tallink/ Silja Line Galazy och se Brolle :-P

      


Men nu e det Sleep Time  

Kommentarer
Postat av: Mimmi

ha en bra dag !

2008-09-15 @ 15:36:29
URL: http://mimmislifeinwords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0