Ny hårtork :-)


Blev en bloggtorka , har inte funnits något speciellt att skriva om eller så har inte haft lust.
har kommit i en  " bokfas"  läser som en tok just nu..  karln blir väl galen på mig snart ;-)

Läst såklart Twilight böckerna , fick Breaking Dawn i veckan ,
 så man kan ju gissa vad jag sysselsätter mig me ;-)
Dom är så otroligt bra ! =)   Tycker böckerna är bättre än Twilight filmen ,
men den är också bra.
Längtar tills november då  new Moon kommer på bio .. :-)  
Är ju ett tag kvar , tur att twilight kommer ut på Blu-Ray i April iaf 

I helgen så hade jag Joanna & Izzy hos mig , så det blev lite shopping & film tittande =)
Köpte en ny hårtork , som är så otroligt bra!   den kostade 549:-kr
Är jättenöjd med den , och den lyser grönt ;-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0