Torsdag :P


Har fastnat i WoW så det har blivit mycket spelande .  men är level 50 nu !  *Wiee*
Igår så var vi iväg till granngården för att köpa lite kaninmat och spån.
Dom hade en liten spånsäck på ca 60 liter spån för 59:-  Och där ute en stor spånbal för 74:- 
Kan ju gissa vilken jag köpte!?  Spånbalen såklart!

För 60 liter spån kommer man ju inte långt med. 
Så ska försöka göra fint hos kaninerna , snart =)
Köpte också en födelsedagspresent till mitt söta lejon ♥

Åkte sen ut på isen , för att kolla hur tjock isen var.  Min Bilgalning till sambo :P
Det enda han pratar om just nu är att sladda på isen , hehe .  Galning! :D
Det var iaf 20 cm is  och för att köra bör det vara 25 cm.  Så det är nog snart dax.

Fotograferade alla Helgas täcken som jag ska sälja på Tradera. 
Gissa om det är svårt att få en bra bild?

Men nu ska jag gå ut med ellis ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0